Taxi Weesp: “Breedband in Bedrijf doet wat ze belooft!”

Taxi Weesp: “Breedband in Bedrijf doet wat ze belooft!”

Voor casual groepsvervoer maar ook super-de-luxe directievervoer bent u bij Taxicentrale Weesp/Muiden aan het juiste adres! Al meer dan 50 jaar is dit bedrijf een begrip in Weesp, Muiden en Amsterdam. Met zo'n 50 keurig geklede medewerkers en 25 taxi's, minibusjes en touringcars worden klanten in stijl van bestemming A naar B gebracht. Vaak binnen Nederland, maar niet zelden ook naar Duitsland, België of grote steden als Parijs.

Barry Bonsen is directeur van het bedrijf dat mensen vervoert in het laag-, midden- en hoogsegment. Barry legt uit: “Met Taxi Weesp bedienen we vooral klanten uit het laag- en middensegment. Maar door onze jarenlange ervaring merkten we dat mensen met hoge salarissen vaak niet geassocieerd willen worden met een taxi. Speciaal voor deze doelgroep is Carey Holland opgezet, partner van Taxi Weesp. De boekingen voor beide bedrijven komen binnen bij één boekingscentrale."



Internationale klantenkring
“Carey Holland is aangesloten bij een internationale taxi organisatie, genaamd Carey", vertelt Barry. “Ieder land heeft één Carey vestiging en in Nederland mogen wij dat zijn. De taxibedrijven die hierbij aangesloten zijn voldoen allemaal aan zeer hoog gestelde eisen die betrekking hebben op veiligheid, kwaliteit en service. Voor Carey Holland hebben we klanten vanuit de hele wereld. Veel uit Duitsland, Amerika, Italië en Engeland."

De maat vol
De internationale allure brengt soms ook vervelende consequenties met zich mee. Barry: “Voor Carey Holland huren we een pand in Amsterdam, lekker centraal als hoofdstad van Nederland. Hier kwam ook de telefoon binnen, die vanaf daar werd doorgeschakeld naar onze boekingscentrale in Weesp. Die doorschakeling kostte ons maandelijks enorm veel geld. In december vorig jaar was de maat vol, toen heb ik contact opgenomen metBreedband in Bedrijf."

"Overal waar ik ben kan ik nu inloggen en de telefoon doorschakelen vanaf mijn smartphone. Erg handig!"

Doorschakelen vanuit huis
Barry vervolgt: “Onze adviseurheeft voor ons een voordelige telefonie oplossing geregeld. We kunnen zelf bepalen welke diensten we willen afnemen en alleen dáár betalen we voor. Ik kan vanuit huis de telefooncentrale overnemen als ik wil. Overal waar ik ben kan ik inloggen en de telefoon doorschakelen vanaf mijn smartphone. Dat kon voorheen niet, dus daar zijn we erg blij mee. En het allerbelangrijkste: de telefoonkosten zijn nu nog maar een derde van wat het hiervoor was!

“Zorg dat het werkt!"
“Toen we over gingen naar de nieuwe telefonie oplossing heb ik tegen mijn adviseur gezegd: zorg dat het werkt! We kunnen echt niet zonder. De zorgen vooraf waren echter voor niets, want het aansluiten verliep vlekkeloos. We zijn erg tevreden over Breedband in Bedrijf. Als er een probleem is, geef ik het met een vertrouwd gevoel uit handen. Mijn contactpersoon pakt het zo snel mogelijk op en zorgt dat het geregeld wordt. De medewerkers doen wat ze beloven, dat is erg prettig", aldus de tevreden directeur.

« Terug naar het overzicht

GERELATEERD