Kantoor brandt af door exploderende laptop [VIDEO]

Kantoor brandt af door exploderende laptop [VIDEO]

Een kantoor in het Britse Letchworth is afgebrand nadat een laptop meerdere keren explodeerde. Het apparaat was 's nachts aan het opladen en raakte oververhit. Scroll omlaag voor de video.

Inbraakalarm

Directeur Steve Paffett lag thuis in bed toen hij wakker werd door een melding van het inbraakalarm in zijn kantoor. “Ik keek meteen op de app op mijn telefoon om te kijken wat er aan de hand was. Op de camerabeelden leek van buiten niets aan de hand met gebouw. Voor de zekerheid besloot ik om ook even op de camera’s in het gebouw te kijken en tot mijn grote schrik zag ik daar een flink vuurwerk op mijn bureau.”

’s Nachts opladen

Onderweg belde Paffett de alarmcentrale en al gauw waren de hulpdiensten bij het pand aanwezig. In de tussentijd heeft hij geprobeerd om zelf de brand te lijf te gaan met twee brandblussers in het gebouw maar dat mocht helaas niet baten. Een nare ervaring rijker waarschuwt hij nu iedereen om thuis of op kantoor nooit een telefoon of laptop ’s nachts aan de oplader te laten.

Bron: The Comet

« Terug naar het nieuwsoverzicht

GERELATEERD