Bent u altijd bereikbaar?

Bent u altijd bereikbaar?

De manier van communiceren verandert radicaal. Naast bellen zijn video, e-mail, Whatsapp, chat en social media steeds meer geïntegreerd in ons dagelijkse doen en laten. Dit heeft ook gevolgen voor de bedrijfsvoering als het gaat om interne en externe klantcontacten. Uw klant wil geholpen worden op de manier waarop en wanneer het hem of haar uit komt: per chat, telefoon, e-mail of Twitter. U komt hierdoor voor grote ICT-uitdagingen te staan. Is uw organisatie hier wel op ingericht?

Door uw ICT omgeving op de juiste manier te organiseren, kunt u uw klant optimaal van dienst zijn. Een voorbeeld hiervan is cloud telefonie. In korte tijd is deze techniek doorontwikkeld tot een complete dienst met talloze mogelijkheden voor grote en kleine organisaties. Integreer het met uw CRM, ERP of financieel pakket en uw medewerker beschikt meteen over alle benodigde gegevens van de beller.

Verschillende leveranciers bieden deze dienst aan. Maar welke oplossing is voor uw bedrijf de beste keuze? Breedband in Bedrijf helpt u hierbij. Onze specialist staat als het ware naast u om met u een goede inventarisatie te maken van uw eisen en wensen te maken én namens u offertes van leveranciers aan te vragen en te beoordelen. Hij kent de telefoniemarkt op zijn duimpje en kan u precies vertellen welke leverancier en dienst voor uw organisatie geschikt is.

Nieuwsgierig geworden? Ons binnendienst team helpt u graag en regelt desgewenst een afspraak met één van onze telefonie specialisten. Bel 085 - 485 93 83 of stuur een e-mail.

« Terug naar het nieuwsoverzicht

GERELATEERD